تراختور
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

نیکی کریمی سر تمرین تراکتور می رود

 نيکي کريمي که این روزها مشغول تولید مجموعه «روزي روزگاري فوتبال» برای عرضه در نمایش شبکه خانگی است، در نظر دارد بر سر تمرینات تیم تراکتورسازی حاضر شده و به گفت و گو با بازیکنان و سرمربی تیم تراکتورسازی بپردازد.

به گزارش اختصاصی اهراب نیوز، نیکی کریمی که در هفته های گذشته با حضور در سر تمریتان تیم های استقلال تهران، پرسپولیس و راه آهن مجموعه اول و دوم «روزي روزگاري فوتبال» را ضبط کرده است، در نظر دارد طی دوهفته آتی با سفر به تبریز در تمرینات تراکتورسازی حاضر شود.

نیکی کریمی همچنین دیروز با اظهار رضايت از عرضه مجله تصويري «روزي روزگاري فوتبال» گفت: ۱۰ درصد از درآمد حاصل از فروش دي وي دي شمار اول را به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي اختصاص مي‌دهيم و برنامه ويژه‌اي براي اين کار خواهيم داشت. 

اين کارگردان و بازيگر سينما در گفت وگويي با ايسنا، گفت: از ۷ آبان ماه پخش «روزي روزگاري فوتبال» آغاز شد و خوشبختانه با بازتاب‌هاي خوبي همراه بوده است و اميدوارم جاي خودش را در ميان مردم باز کند.

وي افزود: اين کار با حمايت فدراسيون فوتبال و وزارت ارشاد انجام شده و در حال حاضر قسمت اول آن توزيع شده و قسمت دوم را هم نيز آماده کرده‌ايم و از دو هفته آينده عرضه خواهد شد.

کريمي مخاطبان اين مجله تصويري را علاقه‌مندان ورزش و فوتبال عنوان کرد و گفت: اين کار توسط گروه حرفه‌اي سينمايي ساخته شده است و همه مي‌توانند مخاطب آن باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس